30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy Kijimea
Co oznacza 30-dniowa gwarancja zwrotupieniędzy w przypadku mojego zakupu?
1
Kupiłeś produkt Kijimea w naszym sklepieinternetowym i niestety nie jesteś zadowolony z naszych usług? Jeśli kupujeszprodukt po raz pierwszy, możesz go łatwo zwrócić w ciągu 30 dni. Aby to zrobić,należy przesłać prośbę o gwarancję zwrotu pieniędzy za pośrednictwem naszegoportalu zwrotów. Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy Ci cenę zakupu (pomniejszoną okoszty przesyłki zwrotnej).Jak złożyć wniosek o gwarancję zwrotupieniędzy?
1
Złóżwniosek o zwrot za pośrednictwem naszego portalu zwrotów2
Pozatwierdzeniu Twojego wniosku, wyślemy Ci e-mailem etykietę zwrotną InPost.3
Odeślijdo nas swój produkt– w szczególności opakowanie kartonowe oraz wszystkieblistry, nawet jeśli są już puste4
Pootrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu zwrócimy Ci kwotę zakupu. Należypamiętać, że koszty wysyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.Jakie warunki mają zastosowanie do30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy?
1
Z gwarancji zwrotu pieniędzy można skorzystaćwyłącznie w ciągu 30 dni od zakupu.2
Aby skorzystać z gwarancji, produkt musizostać zwrócony wraz ze wszystkimi blistrami (nawet jeśli są już puste).3
Z gwarancji zwrotu pieniędzy można skorzystaćtylko raz na produkt i dotyczy ona wyłącznie produktów zakupionych w naszymsklepie internetowym (Kijimea.pl).4
Jeśli zamówiłeś produkt wielokrotnie, zgwarancji zwrotu pieniędzy można skorzystać tylko w przypadku jednegoopakowania.Rozstrzyganie sporów
Klienci z Unii Europejskiej mogą składać reklamacje poprzez platformę internetowego rozstrzygania sporów - Platformę ODR. Platforma ODR umożliwia Klientom oraz sprzedawcom z krajów Unii Europejskiej osiągnięcie porozumienia pozasądowego w przypadku reklamacji zakupów dokonanych na odległość. Platforma ODR umożliwia znalezienie organu rozstrzygającego spory oraz przejście przez proces rozwiązania reklamacji. Link do Platformy ODR: http://ec.europa.eu/odr. Klienci mogą korzystać z mechanizmów pozasądowego rozstrzygania sporów oraz z bezpłatnych porad konsumenckich oferowanych przez lokalnego rzecznika praw konsumenta, organizacje społeczne zobowiązane statutowo do ochrony konsumentów (takie jak Federacja Klientów czy Stowarzyszenie Klientów Polskich) oraz Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronach podmiotów wymienionych powyżej oraz na następujących stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
Postanowienia końcowe
Wszelkie Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego podlegają prawu polskiemu. Jeśli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za nieważne, nie wpływa to na ważność innych postanowień Regulaminu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w przypadku dodania nowych funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji sklepu internetowego, a także w razie zmiany mających zastosowanie przepisów prawa. Wszelkie zmiany nastąpią w odpowiednim zakresie, a osoby posiadające konto, zostaną dodatkowo poinformowane o zmianie Regulaminu. Osoba posiadająca konto, która nie zgadza się ze zmianami uprawniona jest do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu będą realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. Każdorazowo do dokonania Zamówienia w sklepie internetowym konieczne jest zapoznanie się z aktualną wersją Regulaminu i jego akceptacja. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawca, cenniki i inne informacje o produktach, podane na stronach sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, nie stanowią natomiast oferty. W przypadku ogłoszenia o obniżce ceny, podaje się wcześniejszą cenę stosowaną przez Sprzedawca przez określony okres przed zastosowaniem obniżki ceny. Wcześniejsza cena oznacza najniższą cenę stosowaną przez Sprzedawca w okresie, który nie jest krótszy niż 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. Z wyłączeniem sytuacji, gdy Klientem jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu oraz Umów będzie rozstrzygał sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawca. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest dla Klienta w Sklepie internetowym w zakładce „Regulamin”. Regulamin wchodzi w życie z dniem _marca 2025 r.