Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?
Gdy paczka zostanie przekazana firmie InPost, otrzymasz wiadomość e-mail ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi tej przesyłki. Od tego momentu możesz śledzić przesyłkę online, klikając numer paczki. Śledź swoje zamówienie tutaj.
Ile potrwa dostawa zamówionych produktów?
Po otrzymaniu płatności zamówione produkty zostaną dostarczone w ciągu 3-5 dni roboczych.
Czy wysyłka jest bezpłatna?
Tak, wysyłka jest bezpłatna od wartości zamówienia 200 złotych! Koszty wysyłki są obliczane automatycznie podczas procesu płatności. Jeśli wartość zamówienia jest mniejsza niż 200 złotych, do przesyłki zostanie naliczona opłata w wysokości 12,99 złotych.
Która firma kurierska dostarczy moje zamówienie?
Korzystamy z usług firmy kurierskiej InPost. Po wysyłce Twojego zamówienia otrzymasz od nas i InPost wiadomość e-mail z możliwością śledzenia paczki.
Jakie są dostępne metody płatności?
Możesz skorzystać z różnych metod płatności:
- PayPal
- Karta kredytowa
- Apple Pay
- Google Pay
- Blik
- Przelewy24
Jak mogę zmienić zamówienie?
Ponieważ będziemy przetwarzać Twoje zamówienie bardzo szybko, nie możemy wprowadzać żadnych zmian w produktach lub adresie dostawy po potwierdzeniu zamówienia. Adres dostawy możesz zmienić bezpośrednio w systemie śledzenia przesyłek InPost.
Jak mogę anulować zamówienie?
Niestety, anulowanie zamówienia jest utrudnione ze względu na szybkie tempo pracy naszego magazynu – chcemy zapewnić, aby Twoja przesyłka trafiła do Ciebie bez opóźnień. Aby anulować zamówienie, powinieneś jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Czy możliwa jest dostawa do paczkomatu?
Tak, możemy dostarczyć do paczkomatu InPost. Proszę wybrać tę opcję podczas realizacji zamówienia i wybrać najdogodniejszą lokalizację paczkomatu.
Moja przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Dlaczego?
Jeśli na skrzynce pocztowej nie ma Twojego imienia i nazwiska lub paczka została uszkodzona przez InPost, trafi ona z powrotem do nas. Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane ponownie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
Prześlij zgłoszenie zwrotu w naszym portalu zwrotów.
Gdy otrzymamy zwrócony zakup, zwrócimy Ci zapłaconą kwotę (pomniejszoną o koszty przesyłki zwrotnej).
Jak działa 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy?
1. Przez nasz portal zwrotów prześlij nam informację, że chcesz skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.
2. Po rozpatrzeniu tego zgłoszenia otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą etykietą zwrotną na paczkę.
3. Odeślij nam zamówiony produkt – w szczególności oryginalne opakowanie oraz wszystkie blistry, nawet jeśli są już puste.
4. Gdy otrzymamy zwrot i sprawdzimy jego kompletność, dokonamy zwrotu zapłaconej kwoty.
Pamiętaj: kwota zwracana przez nas zostanie pomniejszona o koszt przesyłki zwrotnej.
Jakie warunki obowiązują dla 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy?
Z gwarancji zwrotu pieniędzy możesz skorzystać wyłącznie w ciągu 30 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z tej możliwości, musisz zwrócić produkt wraz ze wszystkimi otrzymanymi blistrami (nawet jeśli są już puste).
Z gwarancji zwrotu pieniędzy możesz skorzystać tylko jeden raz na produkt. Jeśli produkt był zamówiony kilkakrotnie, z gwarancji zwrotu pieniędzy można skorzystać tylko w przypadku jednego opakowania.
Jak mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?
1. Przez nasz portal zwrotów prześlij nam zgłoszenie zwrotu.
2. Po sprawdzeniu tego zgłoszenia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z etykietą zwrotną InPost na paczkę.
3. Odeślij nam zamówiony produkt.
4. Gdy otrzymamy i sprawdzimy odesłane produkty, przekażemy zwrotnie zapłaconą należność.
Pamiętaj: kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszt przesyłki zwrotnej.
Czy muszę sam zapłacić za przesyłkę zwrotną?
Koszt etykiety zwrotnej wynosi 15 złotych za przesyłkę, niezależnie od masy i rozmiaru. Pocztą elektroniczną otrzymasz opłaconą z góry etykietę, a jej koszt zostanie po prostu odjęty od kwoty zwrotu.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów, pomniejszone o koszt wysyłki.
Czy mogę łączyć produkty Kijimea i spożywać je w tym samym czasie?
Ponieważ nie są znane żadne skutki uboczne ani interakcje między produktami, nie ma powodu, dla którego nie mógłbyś przyjmować ich równolegle. Z prawnego punktu widzenia nie możemy jednak wydawać na ten temat żadnych oświadczeń odnoszących się do osób czy chorób. Dlatego zalecamy, aby w każdym przypadku skontaktować się ze swoim lekarzem.
Gdzie produkowane są wyroby Kijimea?
Nasze produkty są wytwarzane w Niemczech. Bakterie probiotyczne są produkowane we Włoszech.